07 oktober 2010

sjukligheter

Jag hoppade över Miljökunskapen idag för att plugga matte nu på morgonen; tänkte att det hon går igenom just nu ändå inte har något med provet att göra, och att det inte är prov förrän om två veckor - dock är det ju matteprov på tisdag, och jag känner att jag behöver förbereda mig mer inför det än vad jag brukar när det kommer till matten.

Jag mådde bra när jag åt frukost; jag mådde bra när jag gick ut med Luna; jag mådde bra när jag satte mig med matten, men så när jag hade suttit med matten ett tag så fick jag svinont i magen! Den liksom svällde upp och det gjorde hur ont som helst! :S Tuff som jag är fortsatte jag plugga, men smärtan ville inte försvinna, så jag ställde mig upp för att ta en Alvedon - då fick jag om möjligt ännu ondare, fast i huvudet. *suck* Jag bestämde mig helt enkelt för att vara hemma och plugga så mycket matte det bara går, för det gör ont överallt. :( Jag orkar inte med sånt här när det är engelskaredovisning och engelskaläxa (boken ligger i skolan, så det blir till att läsa på lunchen... :/) till imorgon; projektrapporten ska in på måndag, och så är det matteprov på tisdag. * e m o c u t ! *

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar