10 november 2011

idag

Julia skrev till mig och klagade på att jag inte bloggar. Min syster frågade vad som händer med mina bloggar; jag svarade "inget", haha! Det finna egentligen inte anledning till att jag inte bloggar så mycket. Det är mest bara för att jag inte har så många tankar i huvudet nuförtiden.

En sak som jag just nu stör mig på är negativ energi. Speciellt när den inte har något som helst syfte och det är för att människan som utstrålar den bara jävlas. Det känns så himla onödigt. Sådant som folk kallar "troll" helt enkelt. När ens enda syfte är att göra folk förbannade. De människorna kan ta och skaffa sig ett liv, tycker jag, precis som alla vi som inte behöver trycka på folks knappar för att ha roligt. Delad glädje är dubbel glädje; trollglädje är sorglig glädje.

Annars taggar jag inför TwiDay på tisdag, och att det är mindre än fem veckor tills jag åker till USA och stannar där i tre månader! Och så oroar jag mig för framtiden, vilket jag verkligen inte orkar egentligen. Oro tar bara tid och ork.

Jävligt seg är jag idag. Tänker mest på dåliga saker och blir irriterad.

Jag tror att jag ska baka och fixa med soffan idag. Sånt gör mig på bättre humör. Och så ska jag hålla mig undan ifrån dålig energi, för jag orkar inte med skit från folk.

Hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar