01 februari 2012

världens äckligaste dröm

Jag ska nu dela med mig av den äckligaste jävla drömmen jag någonsin har haft. Blod och var utlovas! Jag varnar er på allvar. Det här är endast för människor med starka magar, eller dålig fantasi, eller bådeoch. Förkläde kan vara bra att ha på sig ifall ni skulle spy.

Jag står framför spegeln i Giovannis badrum och klämmer finnar. Det finns en stor jäkel ovanför mitt vänstra öga. Nu snackar vi någon cm i diameter, alltså! När jag klämmer den så visar det sig finnas hur mycket var i den som helst! Den bara sprutar ut typ. Tänk "world's biggest pimple", för er som har sett den, fast tio gånger så stor. (Om ni inte har sett videon så rekommenderar jag att ni håller er på avstånd. Hanna den jäveln visade mig och Pernilla den när vi sa att vi inte hade eller ville se den.) Först kommer det en sån där hårdare bit och sedan mjukare och mjukare för att till slut typ rinna ut.

Så när jag kommer till den punkten när det kommer bara blod och allt var och skit är ute, så är det som ett hål i pannan på mig. Jag tänker att jag måste ju stoppa blödningen, så jag stoppar in en tampong i hålet. Vad. I. Helvete?! Det värsta är ju att det är min egen hjärna som kommer på sånnahär lösningar. Nästan pinsamt.

I nästa sekund står jag framför samma spegel, men antar att det är några timmar senare för tampongen har svällt upp, och ja, den är fylld med blod. Jag drar i snöret för att dra ut den, men det måste ha varit ett skitmärke på tampongen, för halva stannar kvar inne i huvudet!! Detta leder till att jag är tvungen att stoppa in fingrar i hålet och liksom, gräva ut den blodiga tampongmassan. Hahaha, så jävla äckligt att jag vill spy! Jag får ju blod överallt, men känner en viss tillfredställelse när allt är ute.

I den tredje och sista scenen står jag framför spegeln igen, men detta bör vara några veckor senare, för hålet är borta. Istället är det som... Ja, jag vet inte riktigt hur man ska förklara det. Som slapp hud med ett hål i som bara hänger från pannan på mig. Bakom finns hud, men denna sitter inte ihop med resten av ansiktet, och jag tänker att det skulle bli så fula ärr om jag skar av den slappa hålhuden, så jag låter den hänga kvar. Tvättar istället hålet, som har bildat som en liten ficka i pannan, så jag måste gå runt innanför huden för att det ska bli helt rent. Sen vaknade jag.

I warned you.

Jag vill tacka er för att jag fick dela denna vackra dröm med er. Hoppas att ni inte spytt för mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar