03 mars 2012

20-årsmiddag

Idag ska jag äntligen färga mitt hår igen! Eller ja, jag ska försöka få Giovanni att göra det. Sitter just nu och tittar på en skitkass film med Megan Fox och tjejen från The Big Bang Theory. Nästan sorgligt dålig faktiskt.

Imorgon ska vi på restaurang för att fira min och Giovannis kusins födelsedagar. Giovannis mamma nämnde en asiatisk restaurang för ett par veckor sedan, och jag trodde att det bara var en kinesisk restaurang (vilket jag inte är ett speciellt stort fan av), men igår sa Marlene att det är en såndär cool, japansk restaurang där man sitter runt ett stort bord och så åker maten runt i små skålar på en slags järnväg (lite à la Johnny English skulle jag tro)! Så jävla taggad är jag nu va, haha! Har alltid velat testa en sån restaurang! Så det kommer i alla fall ha hänt en gång under mina 20 första år på Jorden. På det ska även min supersöta pojkvän baka en tårta, hihi!

Herregud... 20. Tvåa, nolla. Känner dock att jag under det senaste året har mognat på alla de plan som krävs för att det ska kännas bättre att vara 20 än 19. Som att jag känner att jag blir mer ansvarstagande, framtidsplanerande och lite sånt. Det känns väldigt bra! Dock börjar det skrämma mig lite att jag har mindre än en vecka kvar till jag är där. Som att det är någon slags milstolpe. Jag tycker faktiskt att 20 känns större och viktigare än 18, av någon anledning som jag inte riktigt kan förklara.

Jag ska försöka komma ihåg, och blogga om, saker som har hänt här. Sämst på att blogga, och ursäktar detta både till er och mig själv...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar